15 Nisan 2012 Pazar

Aidiyet ve bukleli örgüler...

..Evet neyse... Geldim aynanın karşısına. Yarın saçlarımın güzel olmasına ihtiyacım var .. Fotoğraf çektireceğim çünkü. Malum sınavın başvurusunun son günleri. Aynada saç beğendim kendime.. Yok yok hiç beğenemedim. Biraz tülermişti. Yıkamak - gecenin bu saatinde - oldukça zor ve zahmetli bir eylem gibi geldi. Uzun saçlarımı ayırdım soldan sağa... Ve buklelerini açarak ördüm... Ayna bana, ben aynaya baktık. Bir baktım masum bir kız oldum. Az zaman içinde. Ben nerdeydim. Kimseye aitmiydim? Sonra _? evet tabi ya sonrası malum. Yetindim, bana verdiği görüntü için bir kez daha şükrettim... Gece, su, soda, şebnem ferah, klavye, blogspot.. Zeytin ve reçel kokuları sardı yine buraları. Ah Tanrı'm. Ne mutluyum şimdi. Ölsek mi ? ? ?

1 yorum:

  1. ölelim bir zaman sonra gökyüzüne nazır
    ölüp perişan olalım
    depreşip ziyan olalım
    :

    YanıtlaSil