26 Aralık 2010 Pazar

Yeni bir adım atmadan önce 'doldurduğum sandalye'....

Duyduğum yeni şarkılar,
Başımı döndüren başlıksız yazılar.
Kendime inandıramadığım masallar...
Yarım kalan cümleler...
Bir bitiş kapısından geçerken aslına başlangıca döndüğüm anlar...
Yazdıkça büyüyen,olgunlaşan ağaç dalından sarkan bir meyve olan ruhum...
Keman sesinin yüreğime vurduğu acılı haykırış...
Söylenmemiş sözcükler ve hiç ısınmayan ayak parmak uçlarımla,ellerim...
Büyük taşların ufalanmasını istediğim anlar...
Kimseye ifade edemediğim adaletsiz cümlelerim...
Terk ettiğim şehirler...
Uzandığım eller..
Utanılan cehennem...
Nefesimden çıkan eski bir kitabın kokusu ve yağmurun toprağa düştüğünde havada bıraktığı o berrak iz...
Savurdum defterlerimi,kitaplarımı...
Yeni bir adım daha atmadan önce haykırdım tüm çığlıklarımı AVAZ AVAZ...
Yeni bir adım atmadan önce siyah beyaz'a boyadım tüm bulunduğum çerçeveleri...
Ve yeni bir adım atmadan önce yazdım bu yazıyı...
Şimdi sandalyemden kalkıp doğrulma zamanı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder