26 Ekim 2010 Salı

Yoksa...Hoşçakal

YOKSA…..


Özlüyor musun şimdi sende beni?
İlk gülüşümüzü,ilk gözyaşımızı,ilk öpücüğümüzü,
Hatırlayıpta doluyor mu gözlerin?
Kaldırımlar yükseliyor mu senin gözündede?
Her düşen yaprak şimşek gibi çakılmıyor mu yere?
Gökyüzü parlaklığınımı kaybetti?
Yoksa eskisinden dahadamı parlak?
Bir kız çocuğu görüyorum uzakta,
Filmlerdeki gibi bembeyaz elbisesini giymiş
Elindede sırma saçlı bebeği
Ya gülümsüyor, ya ağlıyor
Arası olmamalı…
Sevgi sözcüğü ağırmı geliyor artık?
Yoksa her zamankinden dahada mı hafifledi?
Ya o çiçekler…
Biz mutluyken çok güzel açarlardı hani…
Şimdi biz ortadan bölündük diye mi büktüler boyunlarını?
Hani benim çiçeğim güldü.
Yoksa tüm güllermi soldu?
Söylediğimiz şakılar unutuldularmı bir bir…
Yoksa eskisinden dahamı net hatırlanıyorlar?
Dahamı çok şey anlatıyor o boşlukta?
Kelimeler çokmu anlamsız kaldı yokluğumda?
Yoksa yeni anlamlarmı kazandı tüm cümleler?
Yollar beraberken kısalıverirdi hani
Biz hiç uzun yolculuk yapamamıştık bu yüzden…
Şimdi o yollar hala kısa mı?
Yoksa yokluğum bir bir yolmu oldu sana ulaşılamayan?
Sevmekten usanmışmıydık?
Yoksa ayrılıkmı bıktırmıştı bizi?
Neler neler yaşadık hani…
Çokmu yorulduk acaba, sancı girdi sanki?
Yaralı ruhlarmı bıraktık birbirimizde
Yoksa birbirimizden uzaklaştıkça yaralarımız mı iyileşti?
Gülücükler gerçekten içtenmi?
Yoksa görülebilecek en sahte gülücüklerlemi oynuyoruz oyunumuzu?
Renk renk yaşıyoruz hayatımızı…
Hangi renkteyiz?
Ben toz bulutundan göremiyorum.
Takip edemediğim sadece haftanın günlerimi?
Yoksa mevsimleri bile unuttum mu?
Aşk sadece 3 harf mi?
Birde HOŞÇAKAL var yüzüne hiç söyleyemediğin 8 harf 3 heceli.
Bütün ‘yoksa’ diye başlayan cümlelerin altından inatla ‘var’ oldun…
Şimdi yine yüzün görünmezlerde….
Ama sen HOŞÇAKAL…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder